Guillermo del Toro (regisseur The Hobbit) verteld MTV Multiplayer dat hij niet van plan is om een nieuwe The Hobbit game uit te brengen gelijktijdig met de release van de film.“Het is te ambitieus om dit te proberen en samen met The Hobbit aan te pakken. We hebben zulke strakke releasedatums.” Aldus del Toro

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.