Vele vele games hebben muziekale introducties als je nog in het menu hangt of als je je game opstart. Bij The Sims 1 & 2 hebben ze deze ook en dus kan deel 3 niet achter blijven. De nieuwe intro heeft een vleugje van The Sims 2, maar is verder nieuw. Ook kun je de bouwmodus muziek beluisteren. Klik even hier om naar de soundtrack te gaan.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.