Electronic Arts zet momenteel bordspellen als Monopoly en Family Game Night om in video games. Bordspellen maken dus een overstap naar de consoles.Dat betekent volgens EA echter niet dat bordspellen verdwijnen. De ervaring van bordspellen is een traditie en dat kan niet vervangen worden. EA wil deze ervaring alleen aanvullen met hun videospellen, GM and VP of Hasbro Studios bij EA Chip Lange.Monopoly wordt 24 oktober 2008 verwacht voor de PC, Playstation 2 en 3, Xbox360 en de Nintendo Wii.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.