Ashley Cheng(producent, Fallout3) heeft Blizzard om vergiffenis gevraagd. Cheng had namelijk op zijn blog ‘geschreven’ dat hij teleurgesteld was dat Blizzard te voorzichtig was met de nieuwe updates van Diablo en StarCraft. Wel heeft hij daaraan toegevoegd dat hij er geen twijfel over heeft dat de games verslavend, opgepoetst en leuk zullen zijn. Blizzard hoort volgens hem immers bij de beste als het om games ontwikkeling gaat. Inmiddels heeft Cheng alweer een nieuw bericht op zijn blog gezet met dus daarin zijn verontschuldigingen. ‘Beste Blizzard’ staat er, ‘Vergeef me alstublieft. XOXO, Ash.’ Wat denken jullie, vergeeft Blizzard hem?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.