Alles wat onderzocht kan worden, word onderzocht. Zo hebben ze in Australië een onderzoek gedaan naar welke console nu het minste stroom gebruikt. De Playstation 3 gebruikt het meeste stroom, bijna wel 10 keer zoveel als de Nintendo Wii. Als je dat op jaarbasis gaat vergelijken kan je dit zo’n €150,00 schelen. 1. Sony Playstation 3 (1738,39 kWh)2. Microsoft Xbox 360 (1355,84 kWh)3. Nintendo Wii (163,86 kWh)Om het hele onderzoek te zien klik je even hier. In dit onderzoek zijn ook andere elektronische apparaten opgenomen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.