Als je lid bent van de club Nintendo heb je het waarschijnlijk al meegekregen, maar de sterren die de clubleden hebben gespaard zullen gaan verlopen. Het zit namelijk zo dat je gespaarde sterren ‘maar’ 24 maanden houdbaar zijn. Als je er tot nu toe niets mee hebt gedaan zullen ze automatisch verlopen. Dit nieuwe systeem zal vanaf eind juni in werking gesteld gaan worden.Nintendo laat weten:

wrote
Per the Terms and Conditions of the Nintendo Loyalty Program, some users’ Stars will begin expiring at the end of June. Stars that have been in your account for 24 months will expire at the end of the 24th month. Starting 1 June, you can log in to your Club Nintendo account to see if you have any Stars that are about to expire.

Met deze sterren kun je leuke items kopen, maar ook omruilen naar Wii Points.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.