Eerder hebben jullie kunnen lezen dat bedrijf Peekaboo Pole een paaldans game voor de Wii wilde maken maar nog geen developer had. Nu gaat het gerucht dat het bedrijf de game liever voor de Xbox360 ontwikkelt vanwege de bewegingssensor-gestuurde controllers en het probleem van Nintendo’s goedkeuring. Zeker is het echter niet want Peekaboo weet nog niet eens zeker voor welke gamegroep ze het spel gaan richten. Wat van belang speelt ivm de console keuze.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.