Als je naar het doosje kijkt waar de game in verpakt zit en de teksten die erop staan leest denk je meteen wauw, een spionage thriller avontuur, dat moet echt vet zijn, een beetje schieten en mensen afluisteren. Alleen als je het spel opstart is dat niet helemaal zo.Omdat het een ‘point en click’ game is ben je de hele game bezig met puzzels oplossen. Je bevind je telkens op verschillende locaties, je reist ook veel rond, waar je je omgeving goed moet observeren en de kleinste dingen op moet pakken en bewaren, want deze kun je nog wel eens nodig hebben. De game speelt zich af in WWII en de Duitsers hebben een bom ontwikkeld en het is jouw taak om dit te stoppen. In de loop van de game word je geholpen door een andere spion en een vrouwelijke agente.

Als je dan in een ruimte bent en de omgeving goed hebt geobserveerd raap je de items op en stop je deze in je inventory om deze later te gebruiken of te combineren en te gebruiken. Als je de ruimte goed hebt geobserveerd begin je na te denken hoe je iets voor elkaar kunt krijgen. Als je voor jezelf deze conclusie hebt gemaakt, vergeet je nog een aantal extra stappen die in de game zijn ingebouwd. Neem de aller eerste opdracht, een raam verder openmaken, deze stond al op een kier maar moest verder open om de mensen binnen beter af te kunnen luisteren.

Als je naar het plaatje kijkt zie je wat er allemaal is, je zou op de stapel stenen kunnen gaan staan en dan het raampje voorzichtig opendoen, alleen ben je daar net weer te klein voor. Je hebt iets langs nodig. Er zit een kraai op een tak van de boom om de hoek. Je zou die kraai eraf kunnen jagen en die tak afbreken. Alleen die kraai raakt niet onder de indruk, dus moet je iets anders verzinnen. Je was al langs een afvalbak gelopen, laat daar toevallig een aardappel inzitten. Deze maak je tot een hoopje kruimels, leg je op de grond, gaat om een hoekje staan en hoopt dat de kraai erop af gaat zodat die tak vrij komt. Dat gebeurd en jij kunt de tak afbreken, alleen kom je er dan nog niet bij. Onderaan het gebouw heb je een klein kelderraampje, daar staat nog een staaf voor het raam, deze maak je aan de stok vast en zo kun je het raam een stukje verder open duwen.Als je deze opdracht hebt voltooid ga je door naar de volgende opdracht. Je hebt voor deze game wel een groot inleving vermogen en fantasie nodig. Je moet telkens de ruimte bekijken en puzzelen welk item je waar voor zou kunnen gebruiken. De game is echt geschikt voor mensen met een groot puzzel vermogen. De game zag er op zich wel leuk uit, maar de stemmen klonken erg vreemd, voornamelijk erg emotieloos. Het spel moet dan realistisch zijn, maar de characters in het spel die je bijvoorbeeld afluistert spreken allemaal Engels (in Duitsland) met een vreemd Duits accent. Als je van dit genre houd is dit zeker een aanrader om aan te schaffen. Wij mogen zelfs een aantal exemplaren GRATIS weggeven!

Minimale Systeem eisen
OS: Windows 98SE / ME / 2000 / XP
CPU: 1GHz Intel Pentium processor of AMD Athlon processor