Je hebt van die mensen die alles uit de kast halen om de wereld een beetje op te vrolijke. Het is dan ook helemaal niet erg om dit tegen te komen tijdens een mooie wandeling.

geekkiek_195

Onder het mom van sorry schat ik ben vandaag iets later thuis, een Link gemaakt van Post-its.
Heb jij ooit een originele creatie gemaakt?

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.