Dit zijn nog eens de blikjes waar je Cola uit wilt drinken. Zelfs voor iemand die geen Cola lust wil ik deze wel in mijn koelkast hebben staan. Wat een vrolijkheid zo’n Just Dance poppetje er op.

geekkiek_121

Ben jij in middels ook uit gekeken op je Cola blikje. Iedere keer maar je naam zoeken. Deze zijn toch veel leuker?

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.