Waarom alleen rokjes dragen in de zomer? Terwijl we onze benen eigenlijk dagelijks zouden moeten showen.

geekkiek_111

Het voordeel van dit weer is dat je weer een legging aan kan. En waarom dan voor een simpele zwarte gaan als je ook uit deze kunt kiezen. Welke zou jij kiezen?

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.