Het gerucht gaat dat Apple bezig is met nieuwe iPhones. Wat hiervan waar is dat is nog niet bekend. De aankondiging zou nog moeten komen.

Volgens geruchten zal de iPhone 4g binnen afzienbare tijd worden aangekondigd. En de telefoon ziet er nog gaaf uit ook!. Het concept is namelijk uitgelekt. Wat opvalt is dat het scherm groter is en dat er op de achterkant van de telefoon het Apple logo staat. Wij hebben al wat foto’s voor jullie gevonden. En wat ons natuurlijk gelijk opvalt is de roze variatie!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.