De inkomsten van Atari gaan de laatste tijd niet meer goed. En je weet, als iets niet goed gaat blijf je niet zomaar toekijken. Integendeel, je brengt er verandering in! Daarom heeft Patrick Leleu (de grote baas bij Atari) besloten zich naar de Wii en DS te richten. Om dit te bewijzen komt Alone in the dark in de loop van mei in de winkels. Een grote eer voor de wii dus!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.