Tijdens de HME 2009 kon je zaterdag een muismat winnen. De Femina mousepad die je kon winnen werd aangeboden door Cyes. De eerste geregistreerde deelnemer die zich melde bij de stand won de muismat.De eerste geregistreerde deelnemer was Pientje die helemaal blij was met haar roze muismat. Wij wensen haar veel plezier met de Feminapad.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.