In Amerika heeft een tiener 911 gebeld omdat zijn ouders de xbox360 hadden ingenomen. De jongeman wilde weten of zijn ouders het recht hadden om zijn Xbox in te nemen. Helaas voor de jongen was dat zo. De agenten lieten de jongen ook weten dat hij beter moest luisteren naar zijn ouders. Mocht je jou eigen xbox niet kunnen missen dan is dit misschien een wijze les!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.