Eerder was al te lezen dat er een remake zou verschijnen van de succesvolle Pokemon Gold en Silver die in 2001 op de Game Boy verschenen. De games zullen niet veel gaan verschillen. Ze zullen in Japan al op 11 september verschijnen, Europa moet nog even wachten maar de release zal ergens in de lente van 2010 zijn. In ieder geval kun je alvast de debuutvideo bekijken.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.