Al eerder was bekend dat Victoria Beckham verslaafd is aan Wii Fit. Inmiddels is er nog een hollywood ster verslaafd geraakt aan de WiiFit; Kelly Osbourne! “Ik ben dol op de Wii Fit, ik kan er maar niet mee stoppen” aldus Kelly Osbourne. Ze zou zich niet kunnen houden aan een dieet en ook naar de fitness gaan is teveel moeite. De Wii Fit ziet Kelly als de ideale uitkomst om toch “gezond” te blijven.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.