Met dit lekkere weer moeten we allemaal weer opzoek naar hoe we onze games het beste kunnen spelen. Binnen met alle gordijnen dicht en tien ventilatoren of buiten vanuit het zwembad.

Omdat je niet de hele dag binnen wilt zitten met dit weer. Heb jij je console naar buiten gesleept? Of gebruik je een handheld?Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.