Eindelijk daar is de uitspraak van Microsoft. De Nederlandse versie van de lang verwachte Xbox One zal september 2014 verkrijgbaar zijn.

Naast Nederland zijn er 25 andere landen waar de Xbox One nu eindelijk gereleased gaat worden. Een specifieke datum is nog niet bekend maar dit is natuurlijk al heel wat. Als alles goed gaat krijg je nog steeds bij de Day one editie 2 AAA- titels gratis. Dit zal voor veel mensen de reden zijn om toch nog even een paar maandjes te wachten.Wij kijken er in ieder geval aan naar uit.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.