Disney bestaat al zolang en is ooit gestart met een aantal karakters die onder het kopje klassiekers vallen. Wie van deze originele karakters is jullie favoriet? Die van Laura is…

Minnie natuurlijk, omdat ze minstens net zo’n hoog piepstemmetje heeft ik. En omdat zij toch echt door Walt Disney bedacht is en de lover is van Mickey.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.