Dachten we na jaren wachten eindelijk weer leuke steden te kunnen gaan bouwen is het probleem op probleem.Al vanaf 5 maart, sinds de Amerikaanse release van SimCity, kampt het spel met server problemen. Spelers zitten uren lang op hetzelfde knopje te drukken in de hoop dat ze er doorheen komen. Als oplossing proberen ze nu een aantal dingen uit te schakelen het gaat hier met name om de leaderboards, achievements en regiofilters in de hoop dat meer mensen het spel kunnen spelen.We zullen dus nog even geduld moeten hebben maar EA doet er in ieder geval alles aan dit allemaal zo snel mogelijk te verhelpen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.