Na het succesvolle eerste deel van Injustice: Gods Among Us zal op 18 mei het tweede deel, Injustice 2, gaan verschijnen. Centraal staan de twee superhelden, Batman en Superman met daarnaast verschillende bekende vijanden en vrienden uit films en series.

Er zijn al diverse personages aangekondigd; Batman, Superman, Wonder Woman, Supergirl, Aquaman, Atrocitus, Gorilla Grodd, Deadshot, Harley Quinn, The Flash, Blue Beetle, Bane, Poison Ivy, Brainiac, Robin, Black Canary, Swamp Thing, Catwoman, Cheetah, Cyborg, DR. Fate, Green Lantern, Firestorm en Green Arrow. Op 23 maart zal het volgende personage aangekondigd worden! Wil je een gok wagen wie er nog zouden kunnen verschijnen?

Mocht je de eerste trailer hebben gemist, dan heb je geluk die deel ik natuurlijk ook met alle liefde!

Injustice 2 zal uitkomen voor de PlayStation 4 en Xbox One, op 18 mei.

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.