Er zijn verschillende MMO’s die je kan spelen maar we hebben allemaal wel een favoriet toch? Welke MMO speel jij of heb je heel lang gespeeld?

* Dat blijft uiteraard altijd World of Warcraft. Dat is een soort tweede leven geweest voor meer dan tien jaar! (Heather)

* Is het heel slecht als ik zeg Runescape? (Celine)

* World of Warcraft. Al begon ik pas laat met WoW spelen (want ik had geen goeie PC/Laptop), mijn Pandaren is nog steeds één van mijn favoriete MMO karakters (Maike)

* Ik heb veel Lineage II gespeeld, ook nog een tijdje AION maar ook hier is World of Warcraft een favoriet al speel ik het al een paar jaar niet meer. (Patricia)

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.