Het Amerikaanse team Counter Logic Gaming heeft de ESWC van 2015 op hun naam kunnen zetten. Van de acht deelnemende teams waren zij de beste!

Voorheen ging het team onder de naam Ubinited door het leven maar zijn ze enige tijd geleden aangesloten bij de organisatie van Counter Logic Gaming. Ze zijn sinds januari alleen maar aan het trainen geweest en hebben deelgenomen aan diverse toernooien waar ze het net zo makkelijk opnamen tegen mannenteams. Het heeft ze goed gedaan want ze hebben het goud om mee naar huis te nemen.

Na de eerste groepsfase gingen de twee beste teams door naar de Play Offs, de vier teams die hierin meespeelden waren:

* Team Karma (Amerika)
* Counter Logic Gaming (Amerika)
* Games4u (Zweden)
* Team ACER (Frankrijk)

De finale werd gespeeld tussen de teams:
* Counter Logic Gaming (Amerika)
* Games4u (Zweden)

Het Amerikaanse team heeft uiteindelijk met 2-0 gewonnen en brengt $7000 dollar mee naar huis. Hierdoor zijn de Zweedse dames op een mooie tweede plaats terecht gekomen.

Uitslagen zijn hier terug te vinden; Schema groep 1, Schema groep 2 en Play Offs

De website HLTV.org heeft onderstaand (video)interview gehouden met Counter Logic Gaming speelster missharvey.

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.