Collector items zijn altijd leuk om te hebben, het wordt nog leuker als je ze kunt gebruiken. Maar meestal moeten ze gewoon een mooi plekje in de kast krijgen.

geekkiek_169

Het is misschien wel de meest onhandige controller maar daarom laat je hem ook in het kistje zitten natuurlijk.

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.