Vroeger spaarde veel mensen postzegels, het leek een beetje op Pokémons verzamelen. Je kon zomaar een hele speciale vinden die dikke euro’s waard was.

geekkiek_146

De meeste kerstkaarten zullen al wel binnen zijn. Misschien krijg je hier en daar nog een nieuwjaars groet. Maar zo’n vette postzegel kom je maar één keer tegen.

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.