Ken je ze nog de vriendenboekjes? Je weet wel, die boekjes die de hele klas rond gingen en uiteindelijk steeds te lang bij iemand bleef liggen. Inmiddels had jij natuurlijk geen flauw idee bij wie hij lag maar hopelijk heb je jou boekje ooit nog terug gekregen. Als je dit boekje had gehad was je hem waarschijnlijk voor altijd kwijt geweest. Iedereen wil deze toch hebben?

geekkiek_93

Wie wil er nu geen vrienden zijn met spidey? Omdat vrienden boekjes altijd zo lekker persoonlijk waren. Wat is jou lievelingskleur?

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.