De clan PrimeGuardHQ heeft binnen 14 uur al de eerste raid (The Vault of Glass) in Destiny verslagen.

The Vault of Glass is een zes personen raid met verschillende onderdelen. Je vooruitgang kan worden opgeslagen zodat je het later in dezelfde week nog eens kunt proberen, in elk geval met dezelfde Fireteam leider.

Bungie feliciteerde de clan met hun overwinning maar, daagde ze ook meteen uit om de raid eens op hard difficulty te proberen.


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.