Rise of the Tomb Raider komt exclusief naar de Xbox One. Een tijdje terug werd Rise of the Tomb Raider aangekondigd. Iedereen ging er vanuit dat dit een release zou worden voor alle next-gen spelcomputers. Maar helaas is dit voor de PlayStation 4 en PC gamers een zware domper.
Dit is vandaag bekend geworden tijdens de persconferentie van Microsoft op Gamescom. Dit is treurig nieuws, omdat je weet dat Tomb Raider groot is geworden op de PlayStation. Laten we hopen dat de game ooit nog naar de PlayStation 4 komt. Maar helaas vooralsnog niet….

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.