Graag maak ik jullie blij met een screenshot van het intro scherm van Destiny. En dit is nu een goed voorbeeld van waarom er zo iets als Bèta bestaat.

Vandaag is de dag dat de bèta van Destiny in gaat. Althans voor de PS4 bezitters. Echter iedereen schijnt dit al te weten want veel verder dan dit scherm kom je niet. Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.