Nog heel even en de voetbal haters kunnen weer de straat op. Maar voor vanavond zijn we nog even allemaal in het oranje.

Brazilië heeft zijn controller al op de grond gegooid, na het potje FIFA van gisteren. Zouden wij hem vanavond uit vreugde of verdriet het raam uit gooien? Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.