Sony Santa Monica Studio, de makers van God of War hebben op Twitter een tweet losgelaten die hint naar een nieuwe God of War in combinatie met E3 2014 volgende week. Het kan uiteraard ook een hint zijn naar een remaster.


De aardbeving waarover word gesproken in de tweet gaat over een aardbeving van 4.2 op de schaal van richter vorige week in Los Angeles.Wat denken jullie? Komt er helemaal een nieuwe game? Hoewel er misschien nog maar weinig te doden valt… Of word het een remaster?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.