Groot nieuws in de gamewereld. Eerder kon je al lezen dat een team op zoek zou gaan naar de E.T. the Extra-Terrestrial games van Atari. De graafwerkzaamheden zijn dan ook dit weekend van start gegaan, met resultaat!
Is het nou Urban Legend of niet? Dat was de grote vraag achter het verhaal van de begraven E.T. the Extra-Terrestrial cartridges van Atari. Vandaag kwam het verlossende woord. De legende is waar! Rond 10 uur vanmorgen werden in Alamogordo, New Mexico de eerste games naar boven gehaald. Het hele verhaal kun je in de aankomende documentaire (Digging E.T.) van Zak Penn (maker van Alphas) zien.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.