Eerder lieten we hier weten dat Nintendo ‘dood’ was in de ogen van EA. Dit gerucht was de wereld in geholpen via een anonieme bron bij EA.
Niet lang daarna is er een officiële verklaring vanuit EA gekomen. Peter Moore heeft via Twitter laten weten dat Nintendo een geweldige partner voor EA is.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.