Goed nieuws voor alle Game of Thrones: Ascent fans onder ons. Het nieuws is vandaag naar buiten gekomen dat de game er komt voor de iOS en Android toestellen.

De game gaat game cross-platform krijgen dus het maakt niet uit of je hem nu op je iPad, PC of telefoon speelt, erg handig natuurlijk! Nog even geduld een release datum is er namelijk nog niet.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.