Er zijn inmiddels wel wat spellen op de markt. Maar welke game is favoriet?
Diana: Altijd moeilijk. Aan allerlei games heb ik wel goeie herinneringen. Maar ik kies dan voor een nieuwe, The Last of Us. Ik vond die echt vernieuwend, realistisch en het verhaal had echt veel diepgang. Heel mooi hoe de karakterontwikkeling is uitgewerkt. Briljante game.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.