Wanneer speelde je je laatste game uit dit genre en welke was dat?
Diana: Dat was The Last of Us. Die heb ik samen met mijn vriend voor de tweede keer (uit)gespeeld in september. Deze keer met een strategyguide. Echt een aanrader. Niet omdat je dan alles kan vinden, maar ook omdat er leuke achtergrond info in staat. En ja, die FireFly Pendant hebben we ook.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.