Voor alles is een eerste keer. Zo ook voor survival horror. Welke game survival horror game was jouw eerste keer?
Diana: Mijn eerste enge spel was Phantasmagoria op de PC. Vanaf dat moment was ik verslaafd. Toen was ik 15 of 16 en mocht ik ook met mijn papa horrorfilms meekijken. Heel erg vet!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.