Claustrofobische gangen, donkere kamers, lugubere vijanden. Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan het horror thema?
Diana: De spanning die door je lijf giert en het geweldige gevoel als het overleefd hebt. Ik huiver, tril en kan ’s nachts niet slapen. Maar ik waardeer de creativiteit die ervoor zorgt dat ik steeds weer nieuwe horroravonturen mag beleven.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.