Iedere game heeft wel minpunten zo ook Guild Wars 2 en daar gaat de 30 dagen challenge vandaag over. Voor # 28 beantwoorden Isabel en ik de vraag wat vind je het minst leuk aan GW2?

Svenja: Het kan ondanks de vernieuwingen die ze steeds toevoegen soms wat saai worden. Vooral als je het dagelijks speelt.

Isabel: Er is te weinig te doen ‘late game’ je kan dungeons doen en thats it. Ik kom wel vaker terug op de game maar om deze nu constant te spelen vind ik ook niet echt leuk.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.