Als er een Disney film was die meer credits kreeg dat hij verdiende moet er ook een tegenhanger zijn. Welke film vindt Laura onderschat en zouden we allemaal moeten kijken?

Frankenweenie. Ik vond hem absoluut fantastisch, schattig en origineel door het zwartgallige sfeertje. Ik heb echt nagenoeg geen kritiekpuntjes kunnen ontdekken aan deze Tim Burton-productie. Ge-WEL-dig.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.