Dag 2 in Laura haar 30 dagen Disney Challenge! Wie wilde er vroeger nu geen (Disney)prinses worden?

Belle! Ik denk altijd dat ik het meest op Belle lijk, want ik ben ook iemand die droomt van vanalles en praat tegen dieren. Ik vind haar ook de mooiste prinses, hoewel ik mezelf daarin dan weer niet zo op haar vind lijken hihi.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.