Ik had al eerder wat nieuws over Dark Souls II. Zo wisten we al dat ontwikkelaar From Software hier mee bezig was. Wat nieuw is, is dat Namco Bandai de game gaat uitgeven.

Vandaag is de BoxArt onthuld. Nu weten we nog niet zoveel. Interessante rug? Ze houden het wel lekker mysterieus. Dark Souls II staat gepland voor eind 2013 of begin 2014.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.