Het is bij een release van een game afwachten welke creatieve Minecrafter iets namaakt. Zo kwam ik een filmpje van ene volx1337 tegen die de stad Columbia van Bioshock Infinite heeft nagemaakt.

volx1337 heeft meer creaties op film staan. Zo kan je Chernobyl map bewonderen van S.T.A.L.K.E.R., The City of Rapture in BioShock, wat dacht je van Sin City en nog veel meer.Vindt je Columbia goed gelukt?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.