Als we deze screenshot mogen geloven, dan is er misschien wel een nieuwe Crash Bandicoot in de maak. Hoewel het eerst een website met een counter betrof, is deze nu ineens offline. Hoe hebben wij deze afbeelding nu dan? Slimme gamers maakte snel een screenie!

We zien hier een Xbox 360, PlayStation 3 en een Wii U logo. In de maak bij Activision. We wachten af!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.