Op de website van Gamer.nl stond gisteren te lezen dat er een uitbreiding voor Diablo III is aangekondigd door Blizzard. Goed nieuws dus, als jouw Diablo III inmiddels stof ligt te vangen.
Dit nieuws is naar buiten gekomen tijdens een gesprek dat Blizzard heeft gehad met de investeerders. Daarnaast had Blizzard nog een aantal mooie cijfers te delen, bijvoorbeeld dat er 10 miljoen exemplaren van Diablo III over de toonbank zijn gegaan. Meer cijfers kan je ook terug kan lezen in deze PDF. Wanneer deze uitbreiding zou moeten verschijnen is nog niets over bekend.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.