In de eerste 24 uur na de Call of Duty: Black Ops II lancering is er wereldwijd meer dan $500 miljoen dollar bijgeschreven op de rekening van Activision. Wederom een succesvol titeltje dus. In november 2013 weer een nieuwe ronde?
Op 13 november waren er wereldwijd meer dan 16.000 nachtopeningen van verschillende verkooppunten, als je dan nog geen exemplaar kon bemachtigen, is het misschien tijd om te overwegen om te gaan verhuizen. Eric Hirshberg, CEO of Activision Publishing laat het volgende weten:

Call of Duty has become more than a product people buy, it’s a brand people buy into. And every November we do more than just the launch of a game, we kick off an annual, unofficial but worldwide phenomenon called the Call of Duty season. I want to thank our incredible team at Treyarch for making an amazing game, everyone at Activision for making this brand a force of nature and our retail partners for their unprecedented support of this franchise. But most importantly I want to thank our millions of fans for their continued support and loyalty and for making us better every day.”

Zal dit nu betekenen dat er in november 2013 alweer een nieuw exemplaar van de Call of Duty serie in de winkels zal liggen? We wachten de nieuwtjes wel weer af.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.