Gamescom 2012 is voor CD Projekt RED het moment om mod-tool REDkit voor The Witcher 2: Assassin of Kings te introduceren. Dit heeft de uitgever en ontwikkelaar via de officiële website van The Witcher laten weten.Met REDkit kunnen gamers onder andere nieuwe locaties en avonturen creëren. Wat gamers nog meer met deze tool kunnen zal volgende week duidelijk worden. Helaas zijn de verschillende presentaties van Projekt RED alleen toegankelijk voor journalisten: houd deze website dus goed in de gaten!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.