Ben jij van plan om Smite te gaan spelen? Dan is deze basics tutorial misschien wel iets voor jou. Smite is momenteel nog in de bèta fase en je kan je nog aanmelden om hieraan deel te nemen.

Smite lijkt veel op DotA, maar weet zich toch te onderscheiden door het gebruik van de WASD manier van bewegen in plaats van het klikken met je muis.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.