Battlefield 3 is een enorm succes, op elk platform op een paar na. De iPad, iPhone en iPod Touch. EA heeft besloten Battlefield 3:Aftershock te verwijderen uit de Appstore.
Battlefield 3: Aftershock was speciaal uitgegeven voor de iPhone, iPod Touch en Ipad. Helaas kreeg EA veel klachten binnen over de besturing en multiplayer functie.Het bedrijf laat weten dat het kwaliteit wil leveren en dat Aftershock dit niet deed. Onduidelijk is of EA de App gaat verbeteren of dat Aftershock voorgoed verdwenen is.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.